Overwhelming response to Buhler Virtual World
واکنشها به دنیای مجازی بولر
به دنبال واکنشهای مثبت شرکتکنندگان به جلسات مجازی، بولر دنیای مجازی خود را تا پایان ماه می باز گذاشت. در طول روزهای 12 تا 15 می، بیش از 12 هزار نفر از 132 کشور از این پلتفرم دیجیتال بازدید کردند و حدود 500 جلسه خصوصی برگزار شد. Germar Wacker، مدیرعامل Buhler’s Consumer Food business اعلام کرد که از این تعداد حضور در این جلسات و واکنش مثبتی که دریافت کردند، بسیار متعجب و خوشحال هستند.
نکات برجسته دنیای مجازی
بولر به عنوان برگزارکننده، نوآوریهای دنیای دیجیتال خود را به 4 موضوع کلیدی گروهبندی کرده است:
• چگونه با انعطاف بالا، راه حلهای یکپارچه و تغییرات سریع، روی تمایلات بازار سرمایهگذاری کنیم.
• چگونه با بهترین OEEها (Overall Equipment Effectiveness) به بیشترین بهرهوری دست یابیم.
• چگونه محصولی را با ایمنی غذایی و به صورت مطمئن تولید کنیم.
• چگونه پایداری را با کاهش مصرف انرژی، آب و هدررفت، بهبود بخشیم.
خدمات مشتریان با کلیک روی یک دکمه
پورتال myBuhler به مشتریان امکان دسترسی 24 ساعته در 7 روز هفته به همه اطلاعات مربوط به تکنولوژیها و تجهیزات را میدهد. myBuhler پروسه خرید را با فراهم آوردن اطلاعات و سفارش دادن و قیمتدهی به صورت آنلاین، راحت میکند و این یک پرتال استاندارد برای مشتریان و نقطه شروع و فروشگاهی راحت برای همه راه حلهای دیجیتالی است که شامل اطلاعات محصول نیز میشود.
ذخیره انرژی و آب و کاهش هدررفت
بولر مجموعهای گسترده از نوآوریهای دستورالعملهای محصول، از شکلات گرفته تا محصولات نانی، ویفر و بیسکویتها را فراهم میکند که همه آنها در حالی ارائه میشوند که کارشناسی مزایای آنها را توضیح میدهد. هدف بولر کاهش انرژی و آب مصرفی و کم شدن هدررفت در زنجیره ارزشی مشتری به اندازه 50 درصد تا سال 2025 است.
دنیای مجازی بولر، پیشرو عصری جدید
روش نمایش بولر و برقراری ارتباط با مشتریانش در طول دنیای مجازی بولر، بسیار نوآورانه و همچنین راه حلی جدید بود. نمایشگاه تجارت مجازی به همراه برنامه زنده رویدادها، فضای مجازی و ویدیوکنفرانسها برگزار شد. امروز، جهان بیشتر از همیشه نیاز دارد تا صنایع غذایی به خوبی و با سرعت کار خود را انجام دهند و باید در مورد زنجیره تولید باثبات و همچنین خروجی قابل اطمینان مطمئن شد. بولر دنیای مجازی را برای گرد هم آمدن رهبران این صنایع و غلبه بر چالشها راهاندازی کرد. Scheiber در این خصوص بیان کرد: ما میخواهیم به مشتریانمان نشان دهیم که آنها میتوانند حتی در زمان بحران، برای توسعه محصولشان، خدماتدهی یا دیجیتال کردن کارخانهشان به ما تکیه کنند.
تاریخ: دوشنبه ١٩ آبان ١٣٩٩ ساعت: ٠٩:٥٣
پربازدیدترین
گزارش
آخرین اخبار
نرخ ارز
گفتگو
نظرسنجی
|