تعامل با مشتری، رمز موفقیت کارخانه
اختصاصی/برخورداری از مواد اولیه مرغوب، تکنولوژی خوب و بهروز، نیروی انسانی متخصص در آزمایشگاه و خط تولید و مدیریت اجرایی و علمی در یک کارخانه، شروط لازم برای تولید آرد باکیفیت به شمار میآید اما در کنار این عوامل، برخی عوامل بیرونی هم در موفقیت یک کارخانه آردسازی دخیل است.
نانوا نیز با مسئولین فنی کارخانه ارتباط مستمر دارد و در صورتی که مشکلی برای استفاده از آرد داشته باشد و آن را با کارخانه در میان بگذارد، مسئولین فنی کارخانه نانوا را برای رفع مشکل راهنمایی میکنند و یا اگر اشکالی در پروسه تولید آرد وجود داشته باشد، آن را اصلاح خواهند کرد. لذا ضرورت تعامل و ارتباط میان نانوا و عوامل تولید در کارخانه (مسئولین فنی)، برای ارتقاء کیفیت آرد ضروری است.
البته ممکن است ادعایی که نانوا درباره بیکیفیتی آرد دارد ناشی از شرایط نامناسب نانوایی و نحوه غلط نگهداری آرد باشد و یا به عدم اطلاعات فنی نانوا برگردد. لذا تمام این عوامل نیاز به بررسی دارد و کارشناسان فنی کارخانهها میتوانند نانوایان را از علت ایجاد نارضایتی و رفع آن آگاه سازند. بنابراین با ارتباط موثر کارخانه و مشتری، نواقصی که در پروسه تولید آرد و نان وجود دارد، اصلاحشدنی بوده و در نهایت شاهد ارتقاء کیفیت آرد و نان در کشور خواهیم بود.
تاریخ: يکشنبه ١٣ اسفند ١٣٩٦ ساعت: ٠٩:١٤
پربازدیدترین
گزارش
آخرین اخبار
نرخ ارز
گفتگو
نظرسنجی
|