رئیس کل باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو در ایران تأکید کرد:
لزوم آگاهی جامعه از تلاشهای طاقتفرسا برای تولید نان توسط رسانهها/ کاظمیدینان: مدیریت بر قلبها، مقدمه مدیریت بر سازمانهاست
رئیس کل باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو در ایران با حضور در شرکت بازرگانی دولتی ایران و جمع همکاران روابط عمومی این شرکت، از نان به عنوان ارزشمندترین محصول که قوت غالب مردم کشورمان را تشکیل میدهد و اسراف در مصرف آن به هیچ عنوان جایز نیست، نام برد و گفت: مصرف صحیح نان باید از سنین کودکی و با آموزشهای مستقیم و غیر مستقیم آغاز شده و در این زمینه بر روی کودکان به صورت ویژه سرمایهگذاری شود.
این استاد و پیشکسوت حوزه اتباطات و روابط عمومی در بخش دیگری از صحبتهای خود، اهمیت موضوع ارتباط و تعامل در کار و مدیریت به ویژه در حوزه روابط عمومی را مورد تأکید قرار داد و از مدیریت بر قلبها به عنوان مقدمه مدیریت بر سازمانها نام برد و اظهار کرد: برای به ثمر رساندن اهداف و برنامههای جمعی و فردی، رعایت هفت ویژگی که همگی با حرف (ح) آغاز میشوند، شامل رعایت حد و حدود، حق و حقوق، حرمت انسانی، حریم خصوصی، حُسن خُلق، حُسن نیت و حمایتگری، ضروری است.
رئیس شورای سیاستگذاری شانزدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک در مورد این همایش که قرار است 28 بهمن ماه سال جاری در محل هتل المپیک تهران و با محوریت هوش مصنوعی برگزار شود، خاطرنشان کرد: موضوع استفاده هوش مصنوعی به عنوان فناوری نوین جهان امروز در حوزه روابط عمومی، برای بهبود توانایی سازمانهای پیشرو در زمینههای گوناگون مؤثر بوده و به سه حوزه کاربردها (ابزارها و تکنیکها)، فلسفه (فرصتها و مخاطرات) و تکنولوژی، تقسیم میشود.
گفتنی است، در این دیدار که مجموعه همکاران روابط عمومی شرکت بازرگانی دولتی ایران حضو داشتند، شهرام جباریزادگان مدیر روابط عمومی این شرکت، گزارشی از اقدامات و خدمات مجموعه مذکور در زمینه تهیه و توزیع کالاهای اساسی مردم در اقصی نقاط ایران اسلامیمان و تأمین امنیت پایدار غذایی مردم کشورمان و نیز عملکرد مدیریت روابط عمومی این شرکت ارئه کرد.
تاریخ: سه شنبه ٢٣ آبان ١٤٠٢ ساعت: ١٦:٤١
پربازدیدترین
گزارش
آخرین اخبار
نرخ ارز
گفتگو
نظرسنجی
|